10 Haz 2010

Vuzay' ın Kara Deliği

Cücüklerin koşturduğu, yazarların aralarında aşk tohumlarını birbirlerinin bahçelerine yolladığı,hiçkimsenin aslında hiçbirşeyi merak etmediği, "izle" butonu kadar değer biçilse dünyaları dünyalarına katacak güdülerin daha kısırlaştırılmadığı,yalan, sahte, işgüzar lakapların aynı yalan, sahte, işgüzarlıkta anı oluşturduğu,dipsiz, uçsuz, bucaksız kelimelerin kıytırık bir cümle oluşturamadığı
kendini komik sanan dizilerde milleti salak yerine koyan hilleluh gülme efektinin ":)))))" halay çektiği, birileri de bana baksın diye okumadan yorum yapılan,

bu blog aleminde;

özentiden
paylaşmak istemekten
yalnızlıktan
sıkkınlıktan
bıkkınlıktan
istekten
gönülden
ekmeğin içinin yenilmemesinden
karşıt cinsin alıcı gözle bakmamasından
bunlardan biri veya hepsinden dolayı

yazı hayatımı başlatmış bulunuyorum.

Hayırlı olsun.

Seveni kadar nefret edileceği olan...
VUZAYLI. >>İlk yazı.

5 yorum:

  1. yoksa sen eskiden kimdin?
    belli bi geçmişin var ki, olmadan bunalıp da çok da oturaklı tespitlerle bunları yazmaz insan :)

    YanıtlaSil
  2. Azze daha yazmaya başlamadan itiraf ettirmek zorunda bıraktın beni. Ben Ahmet.

    Yıllarca gazetelerde yazdım.
    Televizyon programları yönettim.
    Okan'^ın programlarına konu oldum.
    Kitaplar yazdım.
    Sempozyumlara katıldım, konferanslar verdim.
    İnsanlar tanıdım, hep yanımda olan ama yapmacık gülüşlü. Sakalım yüzünden dalga geçildim bazen, bazen sağcısı vurdu, bazen solcusu. Bıktım..
    Hep özlemini çektim lise yıllarında kompozisyon hocama inat verdiği atasözü açıklamasını değilde, kelimelerimde kalan o kavruk hint edasında yazdığım yazıların.

    Onlar için açmıştım bu bloğu. Kafama göre yazmak için. Lise günlerimdeki gibi..

    Ama şak diye anladın oturaklı tespitlerimden. Oturtmaz olaydım. Merhaba ben Vuzaylı diye başlayaydım. Uzatmayaydım. Açaydım kollarımı yazmaa diyeydim.

    İnandırıcı gelmediyse boşver. İlk izleyicim olmanın tadını çıkar. Gün gelecek seni bir yazıya konu olacaksın. İlklerin kıymeti aşkına.

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  3. Sen ne ilginç yazıyon öyle, çok pis merak sardı, hemen bi RSS açmalısın cayır cayır eklicem seni :)

    YanıtlaSil
  4. adettenmiş, ses veresin diye:

    http://azzeben.blogspot.com/2010/06/mim-ola-beri-gele.html

    YanıtlaSil